خرید فرش 700 شانه کاشان

یازار :

+0 به یه ن

فرش 700 شانه طرح ناردون زمینه سرمه ای کاشانفرش 700 شانه طرح افشان باغ بهشت زمینه کرم بزرگمهر کاشان

خرید فرش 700 شانه کاشان

برای خرید فرش 700 شانه کاشان به این نکته توجه کنید که این فرش باید در هر یک متر از عرض فرش 700 گره داشته باشد. و تراکم استاندارد یک فرش 700 شانه برابر 2100 می باشد. اگر چه فرش 700 شانه تا تراکم 2550 هم بافته می شود که این کار بر کیفیت و زیبایی فرش 700 شانه می افزاید.

همانطور که در مقاله “راهنمای جامع خرید فرش ماشینی کاشان” اشاره کردیم، برخلاف طرح فرش که تاثیر چندانی در قیمت فرش ندارد، مقدار تراکم و شانه فرش نه تنها یکی از مهمترین فاکتورها در قیمت فرش ماشینی است بلکه تاثیر مستقیمی بر کیفیت و کارایی و حتی طول عمر فرش دارد!

مراقب کلاهبرداران باشید!

در هنگام خرید فرش ماشینی 700 شانه به این نکته دقت کنید که فرش 700 شانه با فرش “طرح 700 شانه متفاوت است، علاوه بر این در بازار فروش فرش ماشینی بارها دیده شده که فروشندگانی با هدف سودجویی بیشتر با جعل برچسب پشت فرش، فرش های ماشینی با تراکم 500 شانه (که معروف به “فرش طرح 700 شانه” است) را به عنوان فرش 700 شانه به فروش می رسانند!

برای آشنایی دقیق تر با شیوه های شناخت و بررسی صحت اطلاعات درج شده در پشت فرش (از جمله شانه و تراکم، جنس نخ خاب و …) می توانید به مقاله “آموزش جامع خرید فرش ماشینی کاشان” مراجعه کنید.

مزایای خرید فرش ماشینی 700 شانه کاشان

مزیت اول: قیمت اقتصادی!

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم فرش 700 شانه از لحاظ قیمت جزو دسته فرش های نسبتا ارزان و یا به بیان دیگر اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد. قیمت این فرش گرچه نسبت به فرش 500 شانه بالاتر است اما نسبت به فرش های 1000 و 1200 و 1500 شانه قیمت به مراتب پایین تری دارد!

مزیت دوم: نرمی و لطافت بیشتر فرش!

اگر می خواهید وقتی روی فرش راه می روید و یا می نشینید از نرمی و لطافت آن لذت ببرید فرش 700 شانه نسبت به فرش ها با شانه و تاکم بالاتر، رضایت بیشتری برای شما ایجاد می کند!

مزیت سوم: بازگشت پذیری بیشتر!

نکته مهم و قابل توجه در خصوص فرش های 700 شانه اینجاست که چون نخ فرش های 700 شانه نسبت به فرش های 1000 و 1200 شانه از ضخامت بیشتری برخودار است، بازگشت پذیری فرشهای 700 شانه بیشتر از فرش های با شانه و تراکم بالاتر است.

بنابراین اگر فرش شما قرار است پاخور زیادی داشته باشد (مثل مساجد و اماکن عمومی) و یا زیاد اهل تغییر دکوراسیون و یا اسباب کشی هستید و می خواهید که پس از سالها فرش شما نرمی و لطافت و زیبایی خود را حفظ کند شاید فرش 700 شانه گزینه بهتری برای شما باشد.

پیش از خرید فرش 700 شانه کاشان نکته زیر را در نظر بگیرید

اگر قصد خرید فرش 700 شانه کاشان را دارید قبل از خرید به این نکته هم توجه کنید که این نوع فرش با اینکه نسبت به فرش 500 شانه از ظرافت نقش و زیبایی بیشتری برخوردار است اما با تمام مزایایی که در بالا به آن اشاره شد، در مقایسه با فرش های 1000 و 1200 شانه از ظرافت نقش و زیبایی کمتری برخوردار است!

پس اگر ظرافت و زیبایی فرش از تمام موارد ذکر شده در بالا برای شما اولویت بیشتری دارد شاید بهتر باشد که به فکر خرید فرش های ماشینی 1000 شانه، یا 1200 شانه  باشید، و یا حتی اگر توان مالی بالایی دارید و به دنبال فرش ماشینی “دستبافت گونه هستید فرش های 1500 شانه کاشان گزینه بهتری برای شما خواهد بود!

سخن پایانی:

در نهایت اینکه آیا فرش 700 شانه بهترین انتخاب برای خرید فرش ماشینی شماست یا نه کاملا بستگی به نیاز و انتظار شما از فرشی که قصد خرید آن را دارید، دارد.

اما به صورت کلی اگر به دنبال فرشی با قیمتی اقتصادی و با ماندگاری بالا هستید فرش 700 شانه می تواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد.

چرا از سایت قالی کاشان خرید کنم؟

در سایت قالی کاشان شاهد مجموعه ای نفیس از برترین فرش های 700 شانه از سرشناس ترین و مطرح ترین برندهای فرش ماشینی کاشان ( از جمله فرش بزرگمهر کاشان، فرش محتشم کاشان، فرش عقیق کاشان و …) هستید و می توانید ضمن مشاهده و مقایسه این فرش ها با هم، فرش مورد نظر خود را به صورت مستقیم از کارخانه تولید کنند و به قیمت درب کارخانه خریداری کنید، و با ارسال رایگان در اسرع وقت تحویل بگیرید!

مجموعه قالی کاشان با اعتماد کامل به کیفیت و مرغوبیت بالای فرش های عرضه شده در این سایت، با افتخار علاوه بر گارانتی 120 ماهه فرشهای خریداری شده ، خریدهای شما را شامل ضمانت بازپرداخت وجه نیز می کند!


  • [ ]